Ja, har du en bror/søster eller lign. Som blev student forleden? :D
Jeg har desværre ingen historie at fortælle om, da ingen af mine brødre er blevet det! :( .. Endnu.. :3
Men, fortæl, fortæl, FORTÆL! :D <3
VIDEO
Jeg lytter ! <3
Yes! Går du i folkeskole? Er det din sidste dag i morgen? Så kom hid!
Ja! For hvad skal du lave i sommerferien?
Nogle steder du skal hen?/Hvis ja, med hvem?
Glæder du dig?
Skal du ikke noget?
Jeg skal 1 uge i til Jylland(Sommerhus) med min far, brødre, onkel, farmor og kusiner! Det bliver utrolig hyggeligt!
Jeg skal til bonbonland med min mor og tivoli. Bare lidt rå-hygge med hende ;)
Jeg glæder mig utrolig meget!
Der er 3,5 uger hvor jeg ikke skal lave noget :c.. Men så hvis du sider og keder dig, så kan du jo bare kom ind på bloggen? Og hygge med mig!
En eller anden fascinerende person, underhold mig! :c