torsdag den 27. juni 2013

Studenter forleden?

Ja, har du en bror/søster eller lign. Som blev student forleden? :D

Jeg har desværre ingen historie at fortælle om, da ingen af mine brødre er blevet det! :( .. Endnu.. :3


Men, fortæl, fortæl, FORTÆL! :D <3



Jeg lytter! <3

Ferie, ferie, FERIE!

Yes! Går du i folkeskole? Er det din sidste dag i morgen? Så kom hid!



  • Ja! For hvad skal du lave i sommerferien? 
  • Nogle steder du skal hen?/Hvis ja, med hvem?
  • Glæder du dig?
  • Skal du ikke noget?
  1. Jeg skal 1 uge i til Jylland(Sommerhus) med min far, brødre, onkel, farmor og kusiner! Det bliver utrolig hyggeligt! 
  2. Jeg skal til bonbonland med min mor og tivoli. Bare lidt rå-hygge med hende ;)
  3. Jeg glæder mig utrolig meget!
  4. Der er 3,5 uger hvor jeg ikke skal lave noget :c.. Men så hvis du sider og keder dig, så kan du jo bare kom ind på bloggen? Og hygge med mig! 

En eller anden fascinerende person, underhold mig! :c