Ferie, ferie, FERIE!
Yes! Går du i folkeskole? Er det din sidste dag i morgen? Så kom hid!
- Ja! For hvad skal du lave i sommerferien?
- Nogle steder du skal hen?/Hvis ja, med hvem?
- Glæder du dig?
- Skal du ikke noget?
- Jeg skal 1 uge i til Jylland(Sommerhus) med min far, brødre, onkel, farmor og kusiner! Det bliver utrolig hyggeligt!
- Jeg skal til bonbonland med min mor og tivoli. Bare lidt rå-hygge med hende ;)
- Jeg glæder mig utrolig meget!
- Der er 3,5 uger hvor jeg ikke skal lave noget :c.. Men så hvis du sider og keder dig, så kan du jo bare kom ind på bloggen? Og hygge med mig!
En eller anden fascinerende person, underhold mig! :c
Ingen kommentarer:
Send en kommentar